Esdeveniment animalari a la plaça Major de Moià

Els animals de la comarca del Moianès han decidit reunir-se a la plaça Major de Moià amb l’objectiu de conèixer-se i aprendre una mica més els uns dels altres. És així com els alumnes de primer d’ESO han volgut tancar el projecte educatiu d’aprenentatge interdisciplinar “Pla d’espais d’interès natural del Moianès”. Ha estat una iniciativa sorgida dels mateixos alumnes que ha anat més enllà del que es proposava inicialment en el projecte.

Els alumnes han aprofitat el treball realitzat en diverses activitats del projecte per a desenvolupar aquesta iniciativa. Van buscar informació sobre els animals que viuen a la comarca, com la classificació taxonòmica, l’alimentació, el seu hàbitat, els possibles depredadors, etc., i van dibuixar en cartolina un exemplar. També van redactar una “Entrevista Impossible” entre animals. A partir d’aquestes activitats, van decidir gravar en vídeo converses improvitzades enquadrades a la plaça de l’església de la capital de la comarca. Aquí teniu el divertit resultat: