Els alumnes de 2n fan efectiu el premi d’”Aules Netes” visitant Palamós

Els alumnes que actualment cursen 2n d’ESO van ser els guanyadors del projecte “Aules Netes” que es va iniciar l’any passat. Aquest projecte consisteix en tenir les classes netes i llençar les deixalles al seu lloc. Tenir les taules i les cadires ben posades, evitar que hi hagi xiclets enganxats, tenir la pissarra neta…, aquests són alguns dels aspectes que fan sumar punts al llarg del curs. L’any passat van guanyar els alumnes del grup B, amb un total de 1.675 punts. De totes maneres, com que els altres dos grups també van aconseguir una puntuació molt alta, es va decidir que també obtindrien premi. I aquest premi es va convertir en una excursió. Van deixar triar els alumnes entre anar a la muntanya, a Palamós o al Mercat de Vic, i finalment es van decantar per anar a Palamós.

Així doncs, el passat dia 10 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO van fer efectiu el seu premi i van desplaçar-se a Palamós. Un cop allà, van visitar diverses cales. D’aquestes, els alumnes en destaquen la cala de la Fosca, que rep aquest nom per la presència d’una gran roca negra, i que els va agradar molt principalment per les seves vistes.

Enguany, al projecte d’”Aules Netes” hi participen els alumnes de 1r i 2n d’ESO, de manera que hi haurà competitivitat entre més grups. Veurem, doncs, qui aconsegueix mantenir l’aula més neta i endreçada per poder-se fer amb el premi.

Isaac Domínguez i Bernat Estrella (alumnes de 3r de l’optativa de Revista)