El Sant Jordi de l’institut

Ahir va ser Sant Jordi, un dels dies més bonics de l’any. I és per aquest motiu que tots els alumnes de l’institut van dur a terme diversos tallers i activitats per tal de celebrar la diada.

Els nois i noies de 1r d’ESO van sortir al carrer per fer lectures de poesies a alumnes d’Educació Infantil i Primària de les escoles de Moià.

Pel que fa als alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO es van quedar a l’institut per dur a terme un taller d’escriptura. Aquest taller consistia a crear una història, per grups, a partir d’unes imatges que s’havien de col·locar en forma de trencaclosques. D’altra banda, alguns alumnes voluntaris de 4t també van realitzar un taller de roses de paper amb la gent gran de la residència. I finalment, els alumnes de 1r de Batxillerat van muntar diverses paradetes de roses amb la finalitat de recaptar diners per al viatge de final de curs de l’any vinent.

I per acabar la jornada, professors i alumnes es van reunir al pavelló, on es van dur a terme algunes actuacions: una comèdia de la Companyia del Nas Vermell (integrada per alumnes del centre) i unes breus actuacions per part d’alguns membres del professorat.