Copa cangur 21-22

La Copa Cangur és un concurs de resolució de problemes de matemàtiques per a equips de diferents instituts, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM). Els equips estan formats per 7 alumnes de 2n i 3r d’ESO del mateix institut, amb la condició que com a màxim hi pot haver 4 alumnes de 3r.

En el concurs es presenten 18 problemes i 75 minuts de temps per fer-ne els màxims possibles.

Hi ha diferents fases del concurs: la primera es va celebrar el dia 27 de gener, i en total hi van participar uns 2300 alumnes d’arreu de Catalunya dividits en 330 equips.

Els primers classificats de la fase nacional acaben competint en la final internacional amb equips d’altres països.

Al nostre institut van participar 5 equips, i un d’aquests va quedar  en 10è lloc amb 538 punts.