Cèl·lules

L’alumnat de biologia de 1r de batxillerat del científic vam preparar unes molècules de diferents orgànuls cel·lulars. Amb aquest treball podíem veure l’estructura en 3D que presenta cada orgànul. El treball, fet individualment, per parelles o grups de 3, consistia en la fabricació d’una maqueta i, a classe, d’una explicació on mostràvem les funcions de cada orgànul i les seves parts.

Dies després d’acabar totes les presentacions vam baixar les maquetes al costat de consergeria, on vam fer una petita exposició perquè tothom, tant alumnat com professorat, pogués gaudir-ne. Durant els dies que va durar l’exposició va haver-hi diversitats d’opinions sobre quina era la millor maqueta, alguns professors deien que era el Cloroplast i d’altres opinaven tot el contrari.

Kimberly Salas i Laura Angel (1r de batxillerat)