25N dia contra la violència de gènere

Aquest passat 25 de novembre del 2021. A l’institut Moianès es van organitzar unes activitats perquè aquest dia és el dia contra la violència de gènere.

Aquestes activitats les van muntar un comitè d’igualtat format per alumnes d’aquest centre. És el primer any que les activitats les organitzen els mateixos alumnes del centre.

A 1r d’ESO van mirar un vídeo, van fer un debat i un Kahoot tot orientat en l’amor romàntic. I ho van portar alguns alumnes de 1r de Batxillerat A.

A 2n d’ESO, orientar-se en formes implícites de violència. Van fer unes reflexions a través de cançons, també van fer un debat i un Kahoot. Ho van fer els alumnes de 1r de Batxillerat B.

A 3r D’ESO, altres alumnes d’aquest mateix curs van fer un Kahoot, un debat i mirar uns vídeos. I ho van fer amb el tema d’àmbits de la violència.

A 4t d’ESO alumnes de 2n de Batxillerat i cicles formatius. Van mirar el curtmetratge “El orden de las cosas” i van fer un debat i un Kahoot.

Va ser una diada reivindicativa i de conscienciació.