Vine aquest dissabte al Mercat Medieval de 2n d’ESO!

Els alumnes de segon d’ESO han organitzat un mercat medieval aquest dissabte 16 de novembre a Moià com a resultat del seu projecte del trimestre. Al seu mercat s’hi poden trobar diferents tipus d’aliments com pa, panellets, farina, te… i altres com braçalets, tions de Nadal, eines, cistells…

En aquest mercat, a part d’objectes i aliments, també s’hi fan espectacles de màgia, malabars, lluites i l’explicació del castell. És molt interessant anar-hi perquè s’hi pot aprendre història i perquè els diners van destinats a una bona causa.

Lloc: A la plaça de l’església de Moià.

Quan: El dissabte 16 de novembre de dos quarts de nou (8:30) fins a les tres de la tarda (15:00).

Destinació dels diners: Dins dels projectes globalitzats, els diners recaptats es destinaran a organitzacions socials del nord d’Àfrica (concretament al Tanger Accueil Migrants).

Com funciona el mercat: El mercat no funciona amb euros, sinó amb quercus (monedes fetes per ells mateixos). El que s’ha de fer és anar al lloc on es canvien les monedes i pagar per aconseguir-les. 1€ és equivalent a 10 quercus.

Vine a gaudir del mercat i s’agrairà la teva col·laboració!

A sota podeu veure les fotos de l’assaig general que van fer divendres passat al pati de l’institut amb alumnes d’altres cursos com a espectadors. Van agradar molt!!

Emma Casassas (3r d’ESO B)