Moià passa la primera fase de S’acaba el temps!

El passat diumenge 4 de novembre, dos alumnes de 4t d’ESO de l’institut Moianès, l’Abril Candelas i l’Oriol Gaja (amb la Laia Armadans de suplent), van participar al concurs de ràdio “S’acaba el temps”, que és un concurs d’alumnes de secundària d’instituts d’Osona, el Bages, el Vallès Oriental i el Moianès.

Els alumnes de Moià van concursar contra els alumnes de l’institut Pic del vent, de Caldes de Montbui. Les preguntes que els feien eren sobre cultura general, política i música. La que els va agradar més va ser la que els preguntaven on va néixer Inés Arrimadas, perquè va ser l’última pregunta i amb la que van guanyar. A la ràdio es van sentir molt bé, però al principi estaven bastant desanimats, perquè pensaven que perdrien, tot i que al final van guanyar.

Tornaran a concursar a la següent fase el diumenge 3 de febrer. Escolteu-los en directe a Ràdio Moià, 107.8FM!

Raquel Romeu, Nerea Romero i Kevin Campins (3r d’ESO)