“La importància de ser Frank”, una obra d’art

Els alumnes de tercer, quart, primer de batxillerat i els alumnes de cicles vam anar al teatre Poliorama per veure l’obre de teatre “La importància de ser Frank”. Aquesta obra parla sobre la importància pels dos protagonistes, Algernon “Algy” Moncrieff i John Worthing, d’aconseguir l’amor de dues noies, Cecily Cardew i Gwendolen Fairfax respectivament, i per això els dos amics es veuen obligats a crear una doble identitat.
L’obra està basada en el llibre escrit per Oscar Wilde (The importance of being Earnest), una comèdia d’embolics. Els actors que van interpretar l’emocionant obra que vam poder gaudir eren Jaume Madaula, Ferran Vilajosana, Paula Malia, Paula Jornet, Laura Conejero, Mia Esteve i Norbert Martínez. L’obra és dirigida per David Selva, que li dona un ritme molt bo, i compta amb balls i música escrita i composta per l’actriu i música Paula Jornet (Cecily Cardew).

Tot just sortir del teatre, el carrer ja s’omplia amb els comentaris dels alumnes, la majoria alabaven l’obra i deien que els havia encantat. I és que aquests comentaris no estan molt lluny de la realitat, l’obra “La importància de ser Frank” és sens dubte una obra d’art i nosaltres, els alumnes, no podem esperar a repetir i gaudir d’aquesta experiència de veure una obra teatral d’aquest nivell.

Lluna Simats (3r d’ESO)