Visita a les poues de gel

Dilluns, 24 abril 2017

Els alumnes de 2n ESO A, B i C que no hem anat de colònies, avui dilluns 24 d’abril hem anat a visitar el Pou de glaç de Moià, acompanyats dels professors Pablo Navarro i Meritxell Vila.

Hem vist dos pous: un de gran i més profund i un altre de més petit. El gran, que estava ple de deixalles, es podia veure per les dues cares. El petit estava net i era molt maco; cap dels dos tenia aigua. De camí al pou hem travessat una riera que estava contaminada: aigua verda, escuma i molta molsa a les pedres. Després, hem passat pel camp de tir al plat, hem descansat una estona i, finalment, hem tornat a l’institut.

Notícia redactada entre els alumnes de 2n A, B i C:  Kamilly de Souza, Selena Lojano, Arturo Rodríguez, Carla Valle, Nicolae Darloman, Èrika Buceta, Pau Fernández, Melani Rodríguez, Katherin Pilataxi i Mihai Cristian Baba.

Pouesdegel2_24abril17Pouesdegel1_24abril17

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>