Xerrada exalumnes

Com a part de l’orientació acadèmica i professional dels alumnes de 2n de Batxillerat, el dia 9 de febrer vam convidar els exalumnes d’aquesta etapa de les promocions 19-20 i 20-21 perquè vinguessin a explicar-nos la seva experiència universitària o en un Cicle Formatiu de Grau Superior. Enguany hem pogut organitzar dues xerrades simultànies: una adreçada als alumnes de la modalitat de ciències i tecnologia i l’altra, als alumnes del social i humanístic.

Els exalumnes van explicar com es van organitzar per preparar les PAU, què implica viure en un pis d’estudiants o traslladar-se cada dia a la universitat, quines beques es poden demanar, quin nivell d’anglès és necessari, què implica estudiar a la universitat pel que fa a horaris, exàmens, etc. També van comentar si havien participat en un Erasmus o un altre projecte d’intercanvi similar i si feien pràctiques curriculars o simultaniejaven els estudis amb una feina. Van afegir a les explicacions anècdotes i consells que ben segur seran molt útils pels oients.

Agraïm als següents exalumnes la seva predisposició per ajudar-nos en aquesta tasca d’orientació acadèmica i professional: Ona Gallifa, Ale Pastor, Iris Pérez, Sílvia Jiménez, Gemma Carrascosa, Judit Casals, Pere Requena, Miquel Rodoreda, Paula Velasco, Adrià Rovira i Arnau Puig.