Setmana de la interculturalitat

Durant la setmana de la interculturalitat, a l’institut es van fer algunes activitats per conèixer la cultura i les tradicions d’altres països aprofitant que al centre comptem amb alumnes del Marroc, la Xina i les Filipines. El plat fort de la setmana va ser la preparació, per part d’alguns alumnes, de menjars típics del seu país d’origen, que van poder ser degustats a la Sala de Convivència. Els comentaris de qui va tenir l’oportunitat de tastar-los van ser coincidents: estaven molt ben presentats i eren boníssims!

Els alumnes que van portar menjar tradicional dels seus països d’origen són: Akram Oumouch, Souhaib Ajanaf, Lahssane Berrissoune, Chehrazad Berrissoune, Elhaj Berrissoune, Loubna Addichane, Sheng Chen, Ivan Rohi Atabelo i Adam Boujemaoui. Moltes gràcies a tots vosaltres i a les vostres famílies!

Trobareu més fotos a l’apartat habitual del web.