Setmana de la interculturalitat

La setmana del 13 al 17 de maig es va celebrar a l’institut la setmana de la interculturalitat.

Els alumnes que procedeixen d’altres països van portar plats típics de les seves cultures, que la resta d’alumnes i personal del centre va poder tastar durant els dos patis del divendres. A més, durant el primer pati de dilluns i dimarts, els alumnes de l’aula d’acollida van preparar diferents activitats perquè la resta dels alumnes hi participessin. Per exemple, van poder escriure el nom en àrab, comparar paraules del castellà iberoamericà amb el que es parla aquí, identificar en quina llengua estava escrita la paraula “Hola”, etc.

A més, en algunes matèries i cursos, es van fer a classe activitats per prendre consciència de la diversitat cultural i lluitar contra el racisme i les discriminacions eurocèntriques. A 2n d’ESO, el nostre assistent de conversa, el Leo, va preparar unes activitats molt dinàmiques per posar en pràctica les habilitats orals en llengua anglesa, una de les llengües més parlades del món.

Trobareu més fotos a l’apartat habitual del web.