Setmana de la interculturalitat

Durant la setmana del 15 al 19 de maig es van fer diverses activitats al nostre centre en el marc de la setmana de la interculturalitat, algunes preparades pels alumnes de l’aula d’acollida. Us n’expliquem algunes:

• Dilluns, tant els alumnes com els professors que van passar per la Sala de Convivència durant l’estona del pati van aprendre a escriure el seu nom en àrab.
  • Dimecres va ser el gran dia de la setmana, ja que els alumnes de l’aula d’acollida van preparar un gran esmorzar amb plats típics de la seva terra. L’èxit de la iniciativa es pot apreciar per la gran quantitat de persones que volien tastar-los.
  • Dijous es va fer una xerrada en anglès a 4t d’ESO i 1r de Batxillerat a càrrec d’Amin Sheikh. L’Amin era un nen que, amb tan sols 5 anys, sobrevivia pels carrers de Bombai. Avui és un home amb un objectiu clar: lluitar pels infants com ell per donar-los l’oportunitat de crear la seva pròpia identitat.
    També es va poder jugar a jocs tradicionals d’altres llocs del món.
  • Divendres va ser el dia dedicar a la música i els balls tradicionals. A més, els alumnes de 1r de Batxillerat van reflexionar sobre la interculturalitat a partir del visionat del programa Tabús dedicat a les ètnies.

Podreu veure més fotos a l’apartat habitual del web.