Setmana de la disbauxa

Entre el 20 i el 23 de febrer es va celebrar a l’institut la setmana de la disbauxa. Els alumnes i professors que es volien disfressar havien de complir les premisses del Rei Carnestoltes: dimarts calia venir en pijama; dimecres, de platja; i dijous, de gala. Divendres, sota la consigna “cinema i audiovisuals”, un grup de professors disfressats de protagonistes de la sèrie “Fama”, acompanyats d’una xaranga d’alumnes que tocaven diversos instruments, van obrir la rua pels voltants del centre dels alumnes disfressats.

En acabar la rua es va fer un concurs de disfresses al pati, amb la participació dels alumnes distribuïts en tres categories: individual, petit grup i gran grup. Els guanyadors van rebre un tiquet per adquirir algun producte a la cantina, gràcies a la col·laboració econòmica de l’AFA.

Trobareu més fotos i vídeos als àlbums de fotos d’aquest web.