Sant Jordi i jornades esportives

El dia 21 d’abril vam celebrar Sant Jordi i les jornades esportives. A les 8:30h ens vam reunir tots al gimnàs per lliurar els premis dels certàmens:

• Narrativa: textos narratius en català o castellà. Les guanyadores van ser la Júlia Comellas i la Mercè Llovet.
  • Poesia: textos poètics en català o castellà. Els guanyadors van ser l’Oriol Salas i la Júlia Comellas.
  • Let’s be creative!: text literari de format lliure en anglès, francès o alemany. Els guanyadors van ser l’Ona Domingo i el Mohamed Aghzaf.
  • Curtmetratge: producció audiovisual. Els guanyadors van ser els cinc alumnes de la matèria Comunicació audiovisual de 1r de Batxillerat: Júlia Bover, Noah Macias, Carla Pérez, Gerard Romà i Roger Ubals.
  • Fotografia matemàtica: fotografia inspirada en un concepte matemàtic. Les guanyadores van ser la Jana Cortina i l’Aina Campano.

Durant el certamen també es va fer lliurament dels diplomes de les proves Cangur als tres millors alumnes de cadascun dels cursos. A més, la Mar i l’Ada Serrano i la Nerea Zanuy van oferir un parell d’actuacions musicals. Per acabar la celebració de Sant Jordi, tot el públic assistent va poder participar en un Kahoot de temàtica literària, concurs que van guanyar la Mercè Llovet, el Lluc Martos i l’Ada Serrano.

En acabar, alguns alumnes de 4t d’ESO van muntar una paradeta a la cantina que oferia esmorzars diversos (pa de pessic, creps, magdalenes, sucs, etc. Tot boníssim!). L’objectiu era recaptar diners pel viatge de final de curs.

A partir de les 11:00h van començar les jornades esportives. Tots els alumnes van participar en una de les activitats triades prèviament: caminada, ball o campionat de bàsquet, voleibol o futbol.

Agraïm a l’Ajuntament d’Artés la seva participació en els tribunals dels certàmens, així com a l’AFA de l’institut, que també va participar en els tribunals i va col·laborar econòmicament en els premis atorgats.

Trobareu més fotos a l’apartat habitual d’aquest web.