Projecte interdisciplinari “Gominoles”

El projecte interdisciplinari que s’ha portat a terme durant el 2n trimestre d’aquest curs entre els Departaments de Matemàtiques i Ciències a 2n d’ESO ja s’ha acabat. Podeu veure, a l’apartat d’imatges, algunes fotos del procés i del resultat final.

L’objectiu del projecte era elaborar unes gominoles que fossin saludables, gustoses, naturals i vistoses. Es alumnes van treballar en petits grups per elaborar una gominola, que després es van presentar de forma conjunta en un format escollit per votació popular de tots els integrants del grup-classe.

El jurat constituït per l’ocasió, format pel Fermí, la Viki, la Sílvia Solé, l’Emma i el Joan Carles, van escollir les millors a partir d’una taula d’ítems creada pels propis alumnes. La classe guanyadora va ser 2n ESO C, que va presentar les gominoles en pots de vidre dins una caixa de fusta. Els alumnes podran recollir el seu premi a la Cantina de l’institut tornant de vacances: un entrepà o una peça de brioixeria.

Felicitats a tots els participants i també a la Laia i a la Lluïsa, les professores que han impulsat aquest projecte.