Problemes a l’Esprint

Un grup d’alumnes de 1 ESO A van participar el dimecres 23 de febrer en la darrera convocatòria dels Problemes a l’Esprint del curs 2021-2022, la 21a per a equips d’alumnes de 1r i 2n d’ESO de tot Catalunya.

És un activitat col·laborativa de resolució problemes on els alumnes de cada centre s’organitzen en petits grups i resolen problemes de dificultat gradual. La denominació “a l’esprint” prové del fet que el centre guanyador és el primer que envia totes les solucions correctes a les qüestions que es plantegen.

Els nostres alumnes van ser capaços de resoldre tots els problemes plantejats en 3509 segons, és a dir, menys d’una hora. Els alumnes són: Marc Sánchez, Arnau Sala, Laia Sala, Jasó Pradas, Oriol Perramon, Aran Guardiola i Queralt Eslava.

L’enhorabona!