Problemes a l’esprint

Un grup de 12 alumnes de 1r i 2n d’ESO van participar el dimecres 14 de febrer en la darrera convocatòria dels Problemes a l’Esprint del curs 2023-2024, per a equips d’alumnes de 1r i 2n d’ESO de tot Catalunya.

Es tracta d’una activitat col·laborativa de resolució problemes on els alumnes de cada centre s’organitzen en petits grups i resolen problemes de dificultat gradual. La denominació “a l’esprint” prové del fet que el centre guanyador és el primer que envia totes les solucions correctes a les qüestions que es plantegen.

Enguany s’hi van presentar 219 equips amb un total de 4.938 alumnes participants. El nostre centre figura entre els 43 que van resoldre els reptes proposats sense cap errada i d’entre els 52 que van resoldre amb encert tots els reptes de propina. Felicitats a tots els participants!

Si voleu practicar una mica el pensament lògic i matemàtic, podeu intentar resoldre els reptes proposats, que trobareu en aquest enllaç