PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT 20-21

Preinscripció de 1r i 2n de Batxillerat: del 27 de maig al 3 de juny de 2020

Els alumnes de 4t d’ESO i 1r BTX que ja estan en el centre, només cal que ens retorneu emplenat aquest document: Tria-BTX-20-21, al correu a8046876@xtec.cat

Alumnes nous al centre: La sol·licitud de preinscripció es farà per internet i caldrà enviar la documentació requerida (DNI pare/mare i alumne/a, tot el llibre de família i dels criteris al·legats), el resguard de la preinscripció i el full de tria de la modalitat,  al correu  del centre: a8046876@xtec.cat (a l’assumpte poseu: Preins BTX + “nom i cognom alumne/a”).

En aquest enllaç podreu consultar tota la informació sobre la preinscripció.

Aquí podreu entrar per fer la sol·licitud telemàtica (estarà operativa el dia 27 de maig).

Empleneu i envieu-nos també la tria de modalitat: Tria-BTX-20-21

Aquí podeu consultar el llistat definitiu de sol·licituds de preinscripció amb el barem PREINSCRIPCIÓ BTX 20-21 INFORME_BAREM_RESOLTES