Matinal de piscina admin25/06/26 L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va passar unes quantes hores a la piscina municipal d’Artés el matí del 17 de juny, mentre que el 18 de juny va ser el torn de 3r d’ESO.
Comentaris recents