L’hora de lectura

A 1r d’ESO fan de la lectura una hora lectiva i alhora també trencadora, en el sentit que poden posar-se còmodes per tal de fer d’aquesta hora un moment de comoditat, tal com si estiguessin a casa, sempre que segueixin la lectura. Ara estan llegint “El joc de la guineu”, una història d’uns nens de 1r d’ESO que van a una casa de colònies i els monitors els fan un joc que consisteix en el fet que ells han escollit un nen i aquest es converteix en la guineu i ha d’amagar uns sobres que els altres nens han de trobar i han de resoldre la penyora que hi hagi.

Aprofitant la lectura, els alumnes han de preparar, per grups, una comprensió lectora de 10 preguntes i quan l’acaben, escullen les millors preguntes i també una guineu de cada classe per tal de fer el mateix joc que a la història.

Trobareu més fotos a l’apartat habitual d’aquest web.