Jornada de Portes Obertes

El dia 6 de març vam celebrar la Jornada de Portes Obertes. Els futurs alumnes de 1r d’ESO i de 1r de Batxillerat, acompanyats dels seus pares i mares, van fer un recorregut per les instal·lacions, guiats per alumnes i  professors.

Durant la visita van poder parlar amb els professors i professores dels diferents departaments didàctics, que van explicar algunes feines fetes pels alumnes, com un experiment de valoració de química, un resum de les activitats i la participació en concursos del departament de matemàtiques, una exposició de treballs dels departaments de socials i llengües, una mostra dels treballs fets per l’alumnat a l’aula de tecnologia i un vídeo de les activitats d’educació física, entre altres.

Us esperem l’any vinent!