Inici de curs 21-22

Dilluns vinent, 13 de setembre, començarem un nou curs escolar. Tots els alumnes esteu convocats a les 9:00h per fer la primera tutoria, que acabarà a les 11:00h.

Recordeu que hi ha diferents accesos per entrar a l’institut en funció del curs tal com podeu veure en aquesta imatge.

Una vegada hagueu entrat al centre:
– els alumnes de 2n d’ESO a 2n de Batxillerat haureu d’anar directament a la vostra aula. Podeu consultar al ClickEdu quin és el vostre grup classe.

– els alumnes de 1r dESO us haureu d’esperar al pati on els tutors us vindran a buscar per acompanyar-vos fins a la vostra aula.

La distribució de les aules és la següent: al primer pis, 1r i 2n d’ESO; al segon pis, 3r i 4t d’ESO; a les aules de l’edifici vell, 1r BTX i a les cargoleres, 2n BTX.

Aquest dia heu de portar només estrits d’escriptura. Us donarem l’agenda, els horaris i d’altres informacions rellevants.

També podeu trobar diverses informacions que poden ser del vostre interès si cliqueu sobre la imatge Informacions curs 21-22, situada a la part superior del nostre web.

Us desitgem un bon inici de curs! Ens coneixem o ens retrobem dilluns!