Guanyadors concurs vídeos Consolat alemany (Zungenbrecher Videowettbewerb 2018)

Els alumnes Sílvia Jiménez, Anna Santos de 4t d’ESO i Marc Rosés de 2n d’ESO, que cursen l’optativa d’alemany, han participat en el concurs de vídeos d’embarbussaments (Zungenbrecher Videowettbewerb 2018) que ha organitzat el Consolat General de la República Federal d’Alemanya a Barcelona.

El seu vídeo ,,kaiserliche Küche” ha guanyat en la categoria de vídeo més creatiu (Kreativstes Video). En el concurs han participat 25 col·legis de les 4 autonomies (Aragó, Catalunya, València i Múrcia) lligades a la circumscripció consular, amb un total de 205 vídeos.

La Sra. Stefanie Parés, representant de cultura del Consolat, ha visitat el nostre centre el matí del dimarts 12 de juny i ha fet el lliurament dels premis i dels diplomes de participació als alumnes.

Felicitem als nostres tres alumnes per la seva participació, i agraïm a la resta del grup de 4t d’ESO la seva col·laboració durant la gravació del vídeo!