Graduació 2n BTX

L’acte de graduació dels alumnes de 2n Batxillerat va tenir lloc el passat 22 de juny.

A més dels discursos de la directora, de les tutores de 2n Batxillerat, del professor de castellà que va fer de mestre de cerimònies i de l’Ona Gallifa i la Cristell Medina com a representants dels alumnes, va tenir lloc una actuació musical a càrrec de l’Alba Bruch i l’Ona Vilarmau.

Després, les tutores van lliurar a cadascun dels alumnes l’orla i el llibre de Treball de Recerca del Bages i del Moianès. En acabar, els alumnes i acompanyants van entrar al gimnàs per veure el vídeo que la Paula Velasco va fer per recollir alguns moments del seu pas per l’institut en aquests darrers dos anys.

Les fotos amb el Photocall, el llançament de birrets i la tradicional pujada al terrat van servir per tancar l’acte.

Teniu fotos de l’acte de graduació i del sopar posterior que els alumnes van organitzar a l’apartat habitual d’aquest web.

Que us vagi molt bé el camí que emprendreu aviat!