EULÀLIA GALANTE, alumna de 4t d’ESO, guardonada per la seva narració “ Potser”

El proppassat divendres dia 27 de maig  a la col·legiata de Sant Vicenç, del Castell de Cardona, Òmnium Bages i l’Ajuntament de Cardona van lliurar els trenta-tresens premis Bages Juvenils de Literatura i els tretzens premis Vila de Cardona de Narrativa Historicollegendària, als quals optaven un centenar de joves escriptors, majoritàriament del Bages.

Durant el transcurs de l’acte l’Eulàlia va ser guardonada amb el premi de narrativa, categoria A (fins a 15 anys). El treball està inclòs al llibre que any rere any publica Òmnium i que recull els 16 treballs seleccionats en la convocatòria d’enguany.