Preinscripció i matrícula 15-16

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 15/16

Per obtenir més informació cliqueu a “Llegeix més…”

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ2015/16

Preinscripció alumnes nous al centre…………………………..Del 10 al 17 de març 2015
Matrícula 1r ESO ………………………………………………………Del 8 al 12 de juny 2015
Matrícula alumnes nous preinscrits de 2n, 3r i 4t ESO….. Del 25 al 30 de juny 2015

Confirmació de plaça alumnes propis:

els que aquest any cursen 1r, 2n o 3r ESO…………………. Del 8 al 15 juny 2015
(A primers de juny els donarem la documentació que caldrà lliurar-nos)

Matrícula extraordinària pendents d’exàmens setembre…. El 9 i el 10 de setembre 2015

BTX
Preinscripció …………………………………………………………….. Del 12 al 19 de maig 2015
Matrícula ………………………………………………………………….. Del 1 al 8 de juliol 2015
Matrícula extraordinària pendents d’exàmens setembre….. El 9 i el 10 setembre 2015
========================================================================

Podeu consultar tota la informació (calendari, formulari, centres, matrícula, etc.) a

______________________________________________________________________________________________

PREINSCRIPCIÓ ESO
CURS 2015 – 16

• Preinscripció (alumnes nous) 10 al 17 de març de 2015
• Matrícula 1r ESO 8 al 12 de juny 2015
• Matrícula alumnes nous (2n, 3r i 4t) 25 al 30 de juny 2015

Documents que cal presentar per a la Preinscripció d’ESO:

1. Documentació que cal presentar en tots els casos:

– Formulari de sol•licitud de preinscripció emplenat i signat
– Fotocòpies de totes les pàgines emplenades del llibre de família
– Fotocòpia del DNI o NIE del pare i de la mare
– Fotocòpia del DNI o NIE de l’alumne/a, si en té
– Fotocòpia de la targeta sanitària individual (TSI)
– Fotocòpia del carnet de vacunes

2. Altres documents a presentar si es vol que es tinguin en compte a efectes de barem:

– Renda anual de la unitat familiar: Documentació acreditativa de ser beneficiari de la prestació econòmica de la renda mínima d’inserció.
– Grau de discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne/a, pare, mare, tutor o tutora o germans: Certificat de disminució emès pel Departament de Benestar Social i Família.
– Condició legal de família nombrosa o monoparental: Fotocòpia del carnet vigent.
– Malaltia crònica de l’alumne/a que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic: Certificat mèdic oficial on s’indiqui expressament que l’alumne/a està diagnosticat d’una malaltia crònica que afecta el seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs, i s’hi especifiqui de quina malaltia es tracta.
– Existència de germans escolaritzats a un centre públic o pares que hi treballin: certificat del centre.
– Quan l’alumnat hagi tingut el pare, mare, tutors o germans escolaritzats en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals al centre per al qual es presenta sol•licitud: fer-ho constar.

Si hi ha un canvi de domicili cal dur el volant municipal de convivència o certificat d’empadronament.

Per a més informació podeu entrar al lloc web del Departament d’Ensenyament: