El dia 18 de juny va tenir lloc a la seu de la UPC de Manresa un acte de lliurament de premis de les proves Cangur adreçat als estudiants de Batxillerat amb millor puntuació dels centres de la seva zona d’influència directa.
Els alumnes de 1r de Batxillerat Main Palau, Laia Sala i Biel Alsina van ser els alumnes del nostre centre que van rebre aquest reconeixement. Moltes felicitats!




Comentaris recents