Fotos Festa Nadal

Ja podeu veure les fotos de Nadal a l’apartat habitual d’aquest web.
La majoria de les fotos que hi trobareu han estat fetes pel Toni Camacho, alumne de 1r BTX, a qui agraim que portés la seva càmera i fes fotos.

Bones Festes!

ESTELS DE MUNTANYA
Estels de muntanya,
lluna dels estanys,
neu fina dels arbres,
renovats paranys!
Dolça fumerola
del poble arrupit
que en la pau espera
la Pau de la nit.
Tendra melodia
del fred hivernal
que ens portes la Joia,
oh Nit de Nadal!
Rosa Leveroni

Tota la comunitat educativa us desitja unes joioses festes de Nadal i… Llegeix més»

DELF

El 15 de desembre va tenir lloc el lliurament dels diplomes DELF a la Sala d’Actes dels Serveis Territorials a la Catalunya Central. Hi van assistir tots els alumnes de l’institut que van obtenir el Diplôme d’Etudes en Langue Française, nivell A2, que van ser tots… Llegeix més»

Depuradora

El dilluns, 5 de desembre, els alumnes de 1’ESO van visitar la depuradora.
Podeu veure més fotos a l’apartat habitual d’aquest web.

Trobada de delegats

Dijous, 24 de novembre, va tenir lloc la trobada de delegats a Sant Fruitós de Bages. La majoria dels delegats de 3r i 4t d’ESO i 1r BTX de l’institut hi van assistir i van participar en diferents activitats relacionades amb el bullying.

Jornades Per a l’equilibri

Durant aquest mes de novembre han tingut lloc a l’institut les jornades de salut ‘Per a l’Equilibri’ adreçades als alumnes de 1r d’ESO fins a 2n de BTX i que vénen realitzant-se des del curs 2007/08. Els tallers i activitats ha estat molt variades des… Llegeix més»

Concursos, certàmens, premis… participa!

ANIMA’T. PARTICIPA-HI!
Als taulers d’anuncis de l’institut trobaràs convocatòries de les bases de diferents concursos, certàmens, premis…
Si estàs interessat a participar-hi posa’t en contacte amb el teu professor de l’àrea corresponent. Manifesta-li que vols participar i ell ja t’indicarà quins passos has de seguir.
ESPEREM QUE ET… Llegeix més»

Vaga no procedent

La direcció del centre considera no procedent la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants del dia 24 de novembre de 2016, atès que els motius al·legats per adherir-s’hi són els mateixos que els de la vaga anterior.
Per aquest motiu, la direcció del centre no l’autoritza.