Els nostres alumnes del CFGM en Cures auxiliars d’infermeria participen al PROGRAMA INFADIMED!

Hola a tothom! El passat mes de març vam finalitzar el nostre aprenentatge servei (ApS) “Les xerrades al Martinet”, en col·laboració amb el CAP Martí i Julià (el nostre CAP de referència). L’alumnat del cicle formatiu de grau mitjà en Cures auxiliars d’infermeria hem participat al PROGRAMA INFADIMED, sota la supervisió de diversos professionals sanitaris (infermeria, pediatria, odontologia, fisioteràpia, nutrició, etc.) del CAP. Tots junts ens hem desplaçat des del mes de novembre a l’escola de primària “El Martinet” per promoure educació en nutrició i hàbits saludables entre els infants. Els continguts del programa (alimentació saludable i sostenible, higiene bucal, ús racional de la tecnologia, etc.) evolucionen a mida que avança el curs escolar i sempre s’expliquen des d’una vessant positiva.

Aquí teniu el nostre butlletí informatiu (on expliquem més detalladament el nostre aprenentatge servei) i un VÍDEO amb FOTOS!

Tot està per fer i tot és possible. MIQUEL MARTÍ I POL