Xerrada sobre economia – Cicles formatius

El dia 26 d’abril, els alumnes de 1er i 2on d’Administració i Finances vam tenir l’oportunitat de gaudir d’una sessió del Programa Escola i Empresa organitzat pel FEMCAT realitzada pel Sr. Carles Grau, ex-director general de Microsoft a Catalunya i amb una àmplia experiència en el món de la innovació i tecnologia, actualment és partner a Konsac (consultora experta en gestió de talent) i responsable d’Innovació, Noves Tecnologies i Transformació Digital.

Els alumnes van poder xerrar i fer preguntes al Sr. Grau amb l’objectiu d’acostar el món professional a les aules. En aquest diàleg es va incidir en les activitats fonamentals que realitzen les empreses i les habilitats que ha de tenir un empresari (lideratge, disciplina, compromís,etc.)