Tenim un nou Comenius!

Aquest nou Comenius és el tercer que tenim a l’INS Marina. Aquest cop, el tema és l’esport i qüestions relacionades, com la dieta o el sedentarisme.

Alguns alumnes de 1 batxillerat, principalment, podran viure una setmana amb alumnes de Turquia, Polònia, Itàlia i Txèquia, participant en classes d’Educació Física que hauran preparat en el seu propi país.

El primer viatge va ser de professors, el passat setembre, per coordinar el projecte. La segona mobilitat,  serà a Txèquia al gener, on els alumnes podran esquiar tres dies, conviure amb alumnes txecs a  casa seva i visitar la capital de la República Txeca, Praga. Totes aquestes visites són gratis pels alumnes ja que estàn financiades per la UE.

El març d’enguany rebrem la visita dels quatre països participants en el projecte, durant una setmana. Tenim molt a fer!