Sortida Castell de Fluvià

Els dies 2 i 9 d’Octubre vam anar, amb els alumnes de 1r d’ESO, a passar un dia d’activitats en el medi natural. Ens va fer molt bon dia i vam poder gaudir de la natura i de les activitats d’aventura, que la casa de colònies ens va proposar. Molts alumnes van penjar-se pels arbres, van escalar, van fer tir amb arc, van llençar.se per una tirolina… i sobretot van jugar, xerrar i riure.

L’objectiu d’aquesta sortida més enllà de les activitats d’educació física era la cohesió del grup. Afavorir les relacions positives entre els alumnes a través d’una activitat cooperativa en el medi natural amb un ambient distès, és molt fàcil; la participació de tots els tutors en la sortida, ajuda a obrir portes de confiança i fa més fluides les relacions professor-alumne. En les fotos que hem fet es pot veure aquest esperit de cooperació i bona sintonia entre els participants.