Intercanvi amb Holanda, tot un èxit. Mireu les fotos!

L´última setmana del mes de març vam rebre 10 alumnes holandesos (nois i noies) i els seus dos professors. Van ser acollits a La Llagosta per alumnes de 1 batxillerat i algun de Cicle Formatiu Superior. Ja tenim preparades un seguit d’activitats per fer amb ells i elles. Tot va sortir perfecte. Els nostres alumnes van ser un bons amfitrions, acompanyant els seus convidats 12 hores al dia, i parlant anglès amb ells i elles tota l’estona.

Nosaltres anirem a Holanda del 9 al 16 maig. Viurem a Veendam, però passarem un dia a Amsterdam!

La Llagosta ja porta uns anys fent projectes amb països de la Unió Europea, per impulsar l’obertura dels alumnes cap a Europa i fomentar l’ús de l’anglès com a llengua de comunicació i d’ensenyament cap a d’altres aprenentatges.

Aquí podeu veure fotos d’intercanvis escolars (Projecte Comenius) que vam realitzar entre el 2007 i el 2009. i a continuació teniu algunes de les fotos de l’estada dels holandesos a Barcelona.