ERASMUS+Trobada de coordinadors

Jornades de Formació Inicial per a Coordinadors de Projectes Erasmus + entre Centres Escolars 2017.

Durant els dies 28 i 29 de setembre vam assistir a les Jornades de Formació Inicial per a Coordinadors de Projectes Erasmus+ entre Centres Escolars 2017, organitzades pel SEPIE (Servicio Español para la Internacionalización de la Educación), que va tenir lloc a Tenerife.

Al llarg de les jornades, ens vam fer arribar una visió global sobre com dur a terme el nostre projecte “GoFor” amb impacte i èxit. També vam tenir l’oportunitat d’establir xarxes de contactes entre companys i companyes d’altres centres per a futures col.laboracions. Es van desenvolupar debats guiats, un espai d’anuncis i dubtes per aclarir, així com grups de treball per compartir recursos i iniciatives. #ErasmusplusSepie #ErasmusCat #Goforliteracy.