Erasmus plus: viatge a Otrokovice

Continuant amb les activitats vinculades al projecte Erasmus+ Let the science discover us, vam viatjar a la ciutat d’Otrokovice (República Txeca)  del 8 al 13 de maig del 2017.

L’equip participant de l’INS Marina va estar format per sis alumnes de 4t d’ESO: Marc Alarcón, Dina Ben, Diego Carmona, Yusupha Kejera, Irene Uceda i Oriana Villegas i dos professors: Carlos Segura, professor de Fisica i Química i Marta Vellisca professora d’anglès i coordinadora del projecte.

Durant la mobilitat es van realitzar gran varietat d’activitats, entre elles la visita a l’Experimentarium, on els alumnes van poder experimentar, de forma lúdica, varietat de principis i teories de la Física relacionats amb la velocitat, la gravetat, etc.
També vam assistir a la conferència del científic Thomas Londesborough on els nostres alumnes van dur a terme la presentació dels robots elaborats al taller de robòtica amb el professor Jordi Jiménez