Concurs Literari de Sant Jordi 2012

Amb motiu de la diada de Sant Jordi i per tal de fomentar la creació literària entre l’alumnat de l’Institut Marina de la Llagosta s’hi convoca, per dissetè any consecutiu, el concurs literari de Sant Jordi. Aquest certamen compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Llagosta i de l´AMPA de l´institut.
BASES:

1.Hi poden prendre part els/les alumnes oficials de l’Institut Marina, amb un treball original en català i/o castellà, en la categoria A, B i C, i en anglès i/o francès, només en la categoria B i C.

2. S’estableixen dues modalitats:

a. NARRACIÓ CURTA:

Una narració de tema lliure i extensió màxima de 3 pàgines

b. POESIA:

Un poema de tema lliure i extensió màxima de 25 versos.

3. S’estableixen tres categories:

A. ALUMNES DE 1r CICLE D’ESO (1r i 2n)

B. ALUMNES DE 2n CICLE D’ESO (3r i 4t)

C. ALUMNES DE BATXILLERAT (1r i 2n) I CICLES FORMATIUS

4. Els originals hauran de presentar-se en un sobre, acompanyats de 2 còpies. Es presentaran escrits a ordinador, espaiats a 1,5 i per una sola cara. En els originals figurarà un pseudònim o lema.

Cada original es lliurarà dins d’un sobre de la mida dels folis. Dins del sobre, a més del treball, hi haurà un altre sobre, petit i tancat, a l’exterior del qual figurarà un pseudònim o lema i també la categoria. A l’interior del sobre s’indicarà el nom i cognoms del/de la concursant.

A més, cal enviar els escrits per correu electrònic a l’adreça insmarinasantjordi@gmail.com indicant a l’assumpte el pseudònim i el títol de la narració o del poema. Important: enviar el treball per correu electrònic és condició indispensable per a la particpació en el concurs. Si no s’envia el text en format digital no es considerarà presentat al concurs.

5. El termini de recepció d’originals serà el dia 5 de març.

6. El jurat estarà format per professors/es de l’Institut Marina, un representant de l’Ajuntament de la Llagosta i membres de l´AMPA de l’institut.

7. El veredicte del concurs es farà públic durant l´acte de lliurament de premis, el dia 23 d’abril, a l´Àgora de l’institut.

8. Dins de cada categoria es concediran un primer i un segon premi per a cada modalitat i llengua (català i castellà). L’import del primer premi serà de 50 € i el segon premi de 25 €. Per a l’anglès i el francès hi haurà un primer premi de 50 € i un segon premi de 25 € per a cada llengua, independentment de la modalitat.

9. L’Institut Marina es reserva la propietat dels originals premiats i el dret a publicar-los. Pel que fa als treballs que no hagin estat guardonats podran recollir-se al dept. de llengües del centre, en el termini d’un mes d’ençà de la data de lliurament dels premis.

La Llagosta, febrer de 2012