3r premi per als alumnes de 2n de Gestió Administrativa

empresa-aula

El passat 8 de febrer, els alumnes de 2n de Gestió Administrativa van participar a la V.Fira d’Empreses Simulades a Barcelona representant les dues empreses: Datcolor i Officeworld.

La Fira és una trobada de totes les empreses simulades de Catalunya que treballen amb Empresaula. Aquest any, en dos dies hi ha participat 1.000 alumnes.

Els alumnes a la Fira han tingut l’oportunitat de promocionar la seva empresa amb una presentació i després hi va haver temps pel networking (negociació entre empreses per establir relacions comercials).

Dins del projecte del GEP, s’ha realitzat tota la preparació de la Fira i les presentacions de les empreses en anglès. I l’empresa Datcolor va ser l’afortunada de guanyar el 3r premi en la categoria de presentacions en anglès.

Des d’aquí, el professorat d’Administratiu vol felicitar als alumnes pel premi aconseguit a la Fira, una recompensa al seu esforç i la bona feina.