Els ambaixadors europeus del Rúbies a Catalunya Ràdio

Els ambaixadors europeus hem participat en l’enregistrament del programa LOFT de Catalunya Ràdio amb Xènia Casado i Berta Aroca. S’ha parlat de diversos temes com el dret a vot a partir dels 16 anys, dret a vot de les persones amb discapacitat, la desinformació, entre d’altres.
També hem assistit a un taller sobre Intel·ligència Artifical amb Cristina Aranda. I per finalitzar, alumnes de l’escola Superior de Música de Catalunya van interpretar l’himne d’Europa.
En definitiva, hem gaudit d’un dia de celebració amb la resta d’escoles ambaixadores de Catalunya.