L’alumnat de 2n d’ESO visita Almia Energia

El Centre d’Interpretació de l’Energia (CIE) de Almia Energia, situat al poble d’Almatret, és un espai museïtzat on l’alumnat ha après molt en relació a l’energia, especialment les energies renovables. L’alumnat també ha realitzat uns tallers educatius, a nivell experimental, per  treballar continguts relacionats amb la producció i distribució de l’energia. Per últim, l’alumnat ha realitzat la ruta de l’energia, on partint del mateix CIE ha anat caminant a veure les diverses instal·lacions energètiques a Almatret: un hort solar, una subestació elèctrica i un aerogenerador.