Celebrem el dia mundial de la poesia

El Departament de Castellà ha organitzat una sèrie d’activitats per celebrar el dia mundial de la poesia, tant amb els alumnes com amb el professorat. Els alumnes d’ESO han confeccionat el seu punt de llibre. Els de 1r i 2n l’exposen als passadissos i a la cantina del centre durant tot el matí i els de 3r i 4t se’l regalen entre ells. Les millors propostes seran premiades. A més, tot el professorat ha estat obsequiat amb un elegant punt de llibre que s’han trobat penjat al seu armariet tan bon punt han arribat aquest matí.

Bon dia mundial de la poesia!