Premiades de la Setmana de la Ciència
Aquest divendres, 18 de desembre, ha tingut lloc l’entrega de premis del Repte de la Setmana de la Ciència. En aquesta edició es proposava un repte a cada nivell educatiu, tal com ja us vam explicar. Les alumnes guanyadores de l’actual edició han estat: 1r ESO: Ariadna Vidal de 1ESO E 2n ESO: Nerea Garcia […]
Premiades de la Setmana de la Ciència Llegeix més »












