Festa de comiat dels guaites i mediadors
Com és habitual de cada final de curs, vam tornar a fer una festa per agrair a tots els alumnes que, de manera altruista, han col·laborat en diferents tasques a favor de la bona convivència al centre. Un centenar d’alumnes van gaudir d’una sèrie d’activitats de lleure a l’ombra dels arbres dels Camps Elisis.
Festa de comiat dels guaites i mediadors Llegeix més »












