Comiat del 2020

Podem dir sense risc d’equivocar-nos que tothom tenia moltes ganes de deixar enrere aquest estranyíssim 2020 i finalment ho farem ben aviat, amb l’esperança que el 2021 sigui molt millor. Per celebrar aquest canvi d’any no podien faltar les activitats de convivència del darrer dia… Llegeix més»

eTwinning: Special Christmas Cards

La situació que estem vivint ens ha provocat canvis en els nostres costums i maneres de fer; però mai podrà fer-nos perdre la il·lusió en allò que respectem i valorem. Una d’aquestes il·lusions és el tradicional intercanvi de postals nadalenques amb diferents països europeus.
Aquest any… Llegeix més»

Per unes festes dignes per a tothom

Any rere any el Rúbies col·labora en la recollida d’aliments per a la fundació Arrels. Aquest any ens haurem d’adaptar a les circumstàncies i no ho podrem fer presencialment, però des d’aquí us animem a repartir solidaritat perquè no quedi cap persona sense unes festes… Llegeix més»

Una Marató especial

El divendres 27 de novembre, l’alumnat de 3r d’ESO va participar en diferents activitats relacionades amb la Marató de TV3.
Xerrades divulgatives sobre la transmissió a l’aula del SARS-CoV-2 a l’alumnat de 1er d’ESO, tallers de mascaretes fetes amb llençols vells, disseny de fundes fetes amb… Llegeix més»

El Grup d’Escacs, es posa en marxa

El grup d’escacs de l’Institut Maria Rúbies participarà del Primer Torneig Open Escolar ONLINE “Enroca’t”, activitat organitzada pel Club d’escacs Mollerussa i que compta amb la participació de més de 200 jugadors escolars de Catalunya.
El grup d’escacs de l’Institut Maria Rúbies entrenarà online per mitjà… Llegeix més»

Un Gran Recapte diferent

Aquest any no podem col·laborar in situ amb el Banc d’Aliments (no cal dir-ne el motiu), tal com hem fet en cursos anteriors, però com a mínim ens volem fer ressò que un altre any es realitzarà el Gran Recapte, ni que sigui amb novetats… Llegeix més»