PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT 2020

Recull de tota l’informació necessària per poder fer inscripció i matrícula.
Aquesta informació és només per alumnes nous, provinents d’un altre centre.
Els alumnes de 4 ESO que continuen al Manolo i volen fer batxillerat no han de fer preinscripció, només matrícula del 8 al 14 de juliol.
Els alumnes de 4 ESO que continuen al Manolo i volen fer cicles formatius de grau mitjà, si que  han de fer preinscripció.
Els alumnes de 4 ESO del Manolo que marxen a un altre institut han de fer preinscripció tant per batxillerat com per cicles formatius, i enviar-la al centre escollit en primera opció.
Els alumnes de 1r de batxillerat del Manolo, que faran 1r o 2n de batxillerat al Manolo, no han de fer preinscripció telemàtica, només matrícula del 8 al 14 de juliol.
Informació completa sobre el procés de preinscripció al web “Estudiar a Catalunya”

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT

• Període de presentació de sol.licitud de preinscripció telemàtica: 27 de maig al 3 de juny
  • Període de presentació de sol.licitud de preinscripció presencial amb cita prèvia: 2 a 3 de juny
  • Publicació de les llistes amb el barem provisional: 15 de juny
    ATENCIÓ!!IMPORTANT CONSULTAR-LA PER VERIFICAR QUE LA QUALIFICACIÓ MITJANA S’HA RECUPERAT CORRECTAMENT AIXÍ COM ELS PUNTS PER CRITERIS AL.LEGATS!
  • Presentació de reclamacions al barem provisional(amb cita prèvia): 16,17 i 18 de juny
  • Llista de sol.licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 22 de juny
  • Sorteig del número de desempat: 23 de juny a les 11h
  • Publicació de llistes ordenades definitives: 26 de juny
  • Oferta final de places : 7 de juliol
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020
  • Període de matrícula per alumnes preinscrits amb plaça assignada: 8  al 14 de juliol
  • Termini perquè els alumnes pendents de l’avaluació de setembre confirmin la seva continuació al centre: del 8 al 14 de juliol
  • Perióde de matrícula extraordinària (2n curs, pendents d’valuació al setembre): del 7 al 10 de setembre

PROCEDIMENT PREINSCRIPCIÓ (27 de maig al 3 de juny)

ATENCIÓ! LA PREINSCRIPCIÓ D’ENGUANY HA DE SER ELECTRÒNICA O EN SUPORT INFORMÀTIC.
NOMÉS EN CASOS MOLT LIMITATS S’ADMETRÀ PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL (AMB CITA PRÈVIA)

PROCEDIMENT MATRÍCULA (8 al 14 de juliol)

PORTES OBERTES 2020

ITINERARIS I CURRÍCULUMS