L’institut amb el Gran Recapte
Aquest mes de desembre Míriam M., Noelia S., Aleix M. i Abel G. de 3r d’ESO de l’Ins Manolo Hugué, dins del servei comunitari MH/Creu Roja Caldes, han participat a fer difusió pel gran recapte de Creu Roja de Caldes de Montbui a tota la comunitat educativa de l’institut per aconseguir aliments i poder fer […]
L’institut amb el Gran Recapte Llegeix més »












