ASCAMM PARTICIPARÀ A LA JORNADA DE PORTES OBERTES DE L’INSTITUT MANOLO HUGUÉ

L’institut Manolo Hugué amb qui ASCAMM col·labora i on actualment estem impartint el Grau Superior de Fabricació Mecànica de Motlles i Matrius en FP Dual, ha convidat ASCAMM a la jornada de portes obertes del proper 7 de maig a les 17:30h. amb l’objectiu de donar a conèixer aquest nou cicle i aconseguir nous/noves alumnes/as per les matriculacions.

ASCAMM hi col·laborarà fent una xerrada a pares, mares i alumnes/as i convida a les empreses d’ASCAMM a participar-hi. És important que les noves generacions coneguin el món dels motlles i les matrius i creiem que les empreses podreu trametre més directament les oportunitats i necessitats que hi ha al sector.

Aquelles empreses interessades en participar-hi conjuntament amb ASCAMM, cal que ens ho comuniquin el més aviat possible a ascamm@ascamm.org.