L’any 2021, l’Institut Dolors Mallafrè i Ros va rebre una selecció d’obres de l’artista vilanoví Armand Cardona Torrandell, com a part del seu fons artístic. Aquesta donació enriqueix el patrimoni cultural del centre i permet acostar l’art contemporani a l’alumnat i a tota la comunitat educativa.
Entre les peces rebudes, es troben obres destacades com:
-
58. Retrat imaginari inacabat
-
Detall del gat de l’obra Gat i dona
-
162. Tronc groc
-
30 i 451. Dos rostres amb expressió de patiment en un paisatge rural molt colorista
-
53. Dos busts humans amb línies i textures sobre fons vermellós
-
423. Numància o paisatge imaginari inacabat
Una de les obres, Detall del gat de l’obra Gat i dona, va formar part d’una intervenció artística i conservació feta dins d’un treball de recerca de l’alumna Clàudia Portolés, sota la tutorització de Carmen Lara. Aquest projecte va aplicar criteris de restauració i conservació artística, posant en valor tant l’obra com l’estudi que se’n pot derivar en l’àmbit educatiu.
Des del centre, agraïm l’oportunitat de custodiar i donar visibilitat a aquestes obres i reafirmem el nostre compromís amb la difusió de l’art i la cultura.







Comentaris recents