TEATRE DESCONFINAT
Teatre desconfinat: Aquests dies l’alumat de 1r d’ESO ha participat en un taller de teatre organitzat per l’Ajuntament i dut a terme per l’emprsa vilanovina Tracart. Amb aquestes sessions han pogut treballar les emocions a través de l’expressió corporal i artística.










